یکی از بدترین روزهای من در بازاریابی شبکه ای

یکی از بدترین روزهای من در بازاریابی شبکه ای

یکی از بدترین روزهای من در بازاریابی شبکه ای

سلام. من اریک ووری هستم و می خواهم درباره یکی از وحشناک ترین، بدترین، مخرب ترین و شرم آورترین روز بازاریابی شبکه ای خودم برای تان صحبت کنم. من فکر می کنم این داستانی که امروز برای تان می خواهم بازگو کنم، به دردتان خواهد خورد و می توانید از آن چیزهای زیادی را یاد بگیرید.

من فکر می کنم که این داستان "بدترین روز من در بازاریابی شبکه ای" به کمک تان خواهد آمد. زیرا تقریبا هر کسی که در حرفه نتورک مارکتینگ در حال فعالیت است به نوعی با این مسائل درگیر است. همچنین می توانید بعد از اینکه این داستان را فهمیدید با دیگران نیز به اشتراک بگذارید تا انها نیز از بدترین روزها در بازاریابی شبکه ای آگاه شوند.

وقتی من برای اولین بار درگیر این تجارت شدم، انتظار داشتم که به هر کسی که پیشنهاد پیوستن به شبکه را می دهم، حداقل از تجارت من و محصول تجارت من خوشش بیاید و به آن علاقه نشان دهد. انتظار داشتم که حداقل آنها به دنبال اطلاعات زیادی در رابطه با این تجارت خواهند بود. اما چیزی که من را شگفت زده کرده بود و به آن پی بردم این بود که این موضوع واقعیت نداشت. مردم در رابطه با تجارت من می شنیدند و بدون اینکه حتی بخواهند در رابطه با آن اطلاعات بیشتری به دست بیاورند، جلسه را ترک می کردند و علاقه ای به این تجارت نشان نمی دادند و این دیوانه کننده بود.

من انتظار داشتم که مردم با شنیدن این تجارت آنی وارد این تجارت بشوند و یا حداقل بخواهند در رابطه با آن اطلاعات زیادی به دست بیاورند اما چیزی که من به آن پی بردم این بود که اینگونه نبود و به این شکل جلو نمی رفت. مردم ذهن شان را کاملا نسبت به این قضیه می بستند آنها حتی علاقه ای نداشتند که بخواهند در جلسات بعدی شرکت کنند و اطلاعات بیشتری به دست بیاورند.

آیا شما نیز چنین تجربه ای در بازاریابی شبکه ای داشته اید؟

یقینا جواب شما بله است. شما انتظار دارید که کسی را که به این تجارت ملحق می کنید، حداقل علاقه داشته باشد تا اطلاعات زیادی در رابطه با این بیزنس به دست بیاورد اما اینگونه پیش نمی رود.

در طول بیش از 30 سال تجربه ایم در بازاریابی شبکه ای، دلیل این موضوع را پیدا کرده ام و می خواهم آن را با شما به اشتراک بگذارم.

حالا می خواهم در رابطه با این موضوع و راهکار آن با شما صحبت کنم.

دوست عزیز.
دسترسی کامل به این درس برای کاربران ویژه در نظر گرفته شده است.

با عضویت طلایی می توانید به فایل های بخش طلایی دسترسی داشته باشید، برای اینکه بتوانید در ماکزیمم عضو ویژه بشوید ابتدا باید در سایت عضو شده و سپس عضویت خود را ارتقا دهید. شما با خرید هر یک از پکیج های عضویت طلایی می توانید به آموزش های بخش عضویت ویژه دسترسی داشته باشید.

ثبت نام به عنوان کاربر ویژه

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

این دوره برای اعضای ویژه در نظر گرفته شده است و دسترسی به ویدئوها و آموزش های این درس فقط برای اعضای ویژه امکان پذیر است.

در صورت ثبت نام به عنوان عضو ویژه علاوه بر دستیابی به این آموزش به آموزش های دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات کامل از طریق لینک زیر اقدام نمایید

ثبت نام می‌کنم

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

اگر مشتری تان را اشتباه شناسایی کنید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

اگر مشتری تان را اشتباه شناسایی کنید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

در این آموزش پروفسور پیتر فیدر به بیان اهمیت شناسایی مشتریان پرداخته است.

 

اطلاعات خود را با دقت وارد نمایید و از دانلود رایگان فایل های پیشنهادات ویژه لذت ببرید