ویدئوی سوم ادامه بحث مربوط به عناصر و المان های برند رنگ و شعار

ویدئوی سوم ادامه بحث مربوط به عناصر و المان های برند رنگ و شعار

ویدئوی سوم ادامه بحث مربوط به عناصر و المان های برند رنگ و شعار

در این ویدئو به شما اطلاعاتی در ارتباط با رنگ های استفاده شده در طراحی یک برند، پیامی که هر رنگ در ذهن مشتری ایجاد می‌کند و عبارات کوتاه همراه با یک برند، بررسی می‌شود.

 در شکل زیر ترکیب رنگ و تاثیر آن بر ذهن مخاطب توضیح داده شده است به طوری که دو محور اساسی برای رنگ وجود دارد که یکی محور محرک است که مشخص میکند که چه مقدار رنگ مورد نظر، تحریک کنندگی دارد و محور دیگر محور اثر است که مشخص می‌کند مردم چقدر این رنگ را دوست دارند. محور اثر بسیار مهم است ولی در فرهنگ های مختلف متفاوت میباشد. بعضی رنگها در برخی فرهنگ ها بیشتر پسندیده می شوند. برای درک بیشتر این موضوع به ویدئو این قسمت مراجعه نمایید.

دوست عزیز.
دسترسی کامل به این درس برای کاربران ویژه در نظر گرفته شده است.

با عضویت طلایی می توانید به فایل های بخش طلایی دسترسی داشته باشید، برای اینکه بتوانید در ماکزیمم عضو ویژه بشوید ابتدا باید در سایت عضو شده و سپس عضویت خود را ارتقا دهید. شما با خرید هر یک از پکیج های عضویت طلایی می توانید به آموزش های بخش عضویت ویژه دسترسی داشته باشید.

ثبت نام به عنوان کاربر ویژه

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

این دوره برای اعضای ویژه در نظر گرفته شده است و دسترسی به ویدئوها و آموزش های این درس فقط برای اعضای ویژه امکان پذیر است.

در صورت ثبت نام به عنوان عضو ویژه علاوه بر دستیابی به این آموزش به آموزش های دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات کامل از طریق لینک زیر اقدام نمایید

ثبت نام می‌کنم

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

آموزش 35دقیقه ای از برایان تریسی را به "رایگان" دانلود کنید

و روش صحیح "هدف گذاری" را یاد بگیرید

اطلاعات خود را با دقت وارد نمایید و از دانلود رایگان فایل های پیشنهادات ویژه لذت ببرید