ویدئوی سوم ادامه بحث مربوط به عناصر و المان های برند رنگ و شعار

ویدئوی سوم ادامه بحث مربوط به عناصر و المان های برند رنگ و شعار

ویدئوی سوم ادامه بحث مربوط به عناصر و المان های برند رنگ و شعار

در این ویدئو به شما اطلاعاتی در ارتباط با رنگ های استفاده شده در طراحی یک برند، پیامی که هر رنگ در ذهن مشتری ایجاد می‌کند و عبارات کوتاه همراه با یک برند، بررسی می‌شود.

 در شکل زیر ترکیب رنگ و تاثیر آن بر ذهن مخاطب توضیح داده شده است به طوری که دو محور اساسی برای رنگ وجود دارد که یکی محور محرک است که مشخص میکند که چه مقدار رنگ مورد نظر، تحریک کنندگی دارد و محور دیگر محور اثر است که مشخص می‌کند مردم چقدر این رنگ را دوست دارند. محور اثر بسیار مهم است ولی در فرهنگ های مختلف متفاوت میباشد. بعضی رنگها در برخی فرهنگ ها بیشتر پسندیده می شوند. برای درک بیشتر این موضوع به ویدئو این قسمت مراجعه نمایید.

دوست عزیز.

ماکزیمم تنها سایت موفقیت در ایران هست که مطالب رو به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده. فقط باید از طریق لینک زیر عضوی از ماکزیمم بشی.
بعد از ثبت نام هم یک ایمیل تایید میاد تا اونو تایید کنی و به گروه بزرگ ماکزیمم بپیوندی

می خوام عضوی از ماکزیمم بشم

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

پیشنهادی از سراسر وب