ویدئوی هشتم: مشتریان و بازاریابی دیجیتال

ویدئوی هشتم: مشتریان و بازاریابی دیجیتال

ویدئوی هشتم: مشتریان و بازاریابی دیجیتال

شرکت ها با استفاده از اطلاعات متعلق به هریک از مشتریان سیستم های خاص بازاریابی برای هر یک از آن ها را تهیه می کنند و با استفاده از سیستم های الکترونیکی و شبکه‌های اجتماعی اطلاعات مورد خاص هر یک از آنها را با سرعت بسیار بالای ارسال می نمایند ولی اطلاعات در مسیرهای دوطرفه منتقل می شوند. برای مثال در زمان کنونی مشتریان می‌توانند با استفاده از بسیاری از سیستم ها مانند Bizarate.com,shopping.com به سرعت اطلاعاتی را به دست آورند و آنها را با هم مقایسه کنند.

همچنین اینترنت چنین امکانی به وجود آورده است که مشتریان می‌توانند اطلاعات را مبادله کنند. وبگاه های مانند Yelp برای مشتریان چنین امکانی به وجود آورده اند که بتوانند تجربه های خود را درباره انواع کالاها و خدمات با دیگران در میان بگذارند. افزایش یافتن قدرت مشتریان باعث شده است که شرکت ها شیوه زندگی خود را به گونه ای در آورند که در رابطه با مشتریان این اعمال نفوذ را منظور کنند و اعمال قدرت مشتریان بر این رابطه را بپذیرند. در این قسمت درباره مشتری مداری که پیشتر در فصل دوم به طور مفصل بررسی شد سخن خواهیم گفت اینکه آیا در فضای مجازی هم مشتری‌مداری معنی دارد؟ علاوه بر آن با "ارزش عمر ارجاعی مشتری(RLV)" نیز بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

دوست عزیز.
دسترسی کامل به این درس برای کاربران ویژه در نظر گرفته شده است.

با عضویت طلایی می توانید به فایل های بخش طلایی دسترسی داشته باشید، برای اینکه بتوانید در ماکزیمم عضو ویژه بشوید ابتدا باید در سایت عضو شده و سپس عضویت خود را ارتقا دهید. شما با خرید هر یک از پکیج های عضویت طلایی می توانید به آموزش های بخش عضویت ویژه دسترسی داشته باشید.

ثبت نام به عنوان کاربر ویژه

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

این دوره برای اعضای ویژه در نظر گرفته شده است و دسترسی به ویدئوها و آموزش های این درس فقط برای اعضای ویژه امکان پذیر است.

در صورت ثبت نام به عنوان عضو ویژه علاوه بر دستیابی به این آموزش به آموزش های دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات کامل از طریق لینک زیر اقدام نمایید

ثبت نام می‌کنم

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

آموزش 35دقیقه ای از برایان تریسی را به "رایگان" دانلود کنید

و روش صحیح "هدف گذاری" را یاد بگیرید

اطلاعات خود را با دقت وارد نمایید و از دانلود رایگان فایل های پیشنهادات ویژه لذت ببرید