تعیین یک چارچوب رقابتی

تعیین یک چارچوب رقابتی

 در چارچوب مرجع رقابتی سایر نام و نشان های رقیب تعیین می شوند و بدین گونه شرکت در می یابد که کدام دسته از محصولات نام و نشان تجاری شرکت های رقیب را باید مورد بررسی قرار دهد. تعیین چارچوب به این معنا است که شرکت یا بازاریاب، در رابطه با بازار هدف چه تصمیماتی را باید اتخاذ نماید.

 شرکت با تعیین بخش خاصی از بازار که باید هدف قرار دهد، می‌تواند ماهیت رقابت را مشخص نماید زیرا فقط تعداد مشخصی از شرکت ها در زمان گذشته آن بخش از بازار را هدف قرار داده اند و یا در نظر دارند در آینده آن را هدف قرار دهند و یا این که در آن بخش از بازار مشتری نوع محصول یا نام و نشان تجاری شرکت ها را مشخص کرده اند. لذا تعیین بازار هدف می تواند مسیر شرکت را معین کند و رقبای شرکت را نیز تعیین نماید.

دوست عزیز.
دسترسی کامل به این درس برای کاربران ویژه در نظر گرفته شده است.

با عضویت طلایی می توانید به فایل های بخش طلایی دسترسی داشته باشید، برای اینکه بتوانید در ماکزیمم عضو ویژه بشوید ابتدا باید در سایت عضو شده و سپس عضویت خود را ارتقا دهید. شما با خرید هر یک از پکیج های عضویت طلایی می توانید به آموزش های بخش عضویت ویژه دسترسی داشته باشید.

ثبت نام به عنوان کاربر ویژه

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

این دوره برای اعضای ویژه در نظر گرفته شده است و دسترسی به ویدئوها و آموزش های این درس فقط برای اعضای ویژه امکان پذیر است.

در صورت ثبت نام به عنوان عضو ویژه علاوه بر دستیابی به این آموزش به آموزش های دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات کامل از طریق لینک زیر اقدام نمایید

ثبت نام می‌کنم

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

آموزش 35دقیقه ای از برایان تریسی را به "رایگان" دانلود کنید

و روش صحیح "هدف گذاری" را یاد بگیرید

اطلاعات خود را با دقت وارد نمایید و از دانلود رایگان فایل های پیشنهادات ویژه لذت ببرید