یک طرح بازاریابی باید چگونه باشد؟

یک طرح بازاریابی باید چگونه باشد؟

یک طرح بازاریابی باید چگونه باشد؟

به یاد داشته باشید هر فعالیتی به یک طرح بازاریابی نیاز دارد. این طرح ممکن است ارسال یک ایمیل، یک صفحه ای یا یک سند پیچیده باشد که شامل آمار، ارجاعات و گزارش های خارجی است. شما در هر فعالیتی که حضور دارید باید یک طرح بازاریابی برای آن داشته باشید و شکل و قالب این طرح هم چندان مهم نیست.

مارک هومیت از مشاوران تجاری در مرکز فناوری سیلیکون ولی آمریکا است. او در یکی از سخنرانی هایش گفت:

طرح های بازاریابی به ما کمک می کند تا درک درستی از منابع مورد نیاز فعالیت بازاریابی داشته باشیم و بتوانیم بر اساس آن خود را به دستیابی به  اهداف مشخصی متعهد کنیم. وی گفت اگر به من بگویید فلان شرکت یا فعالیت چه منابعی را به بخش بازاریابی اختصاص می دهد، من می توانم به شما بگویم که این شرکت می تواند چه اهدافی را برای خود تعیین کند. طرح بازاریابی به شما کمک می کند تا ایده های خود را فرمول بندی کنید تا بتوانید پیام ها و فعالیت های مناسبی را تعیین کنید.

طرح بازاریابی به شما کمک می کند برای فعالیت های خاص بازاریابی تان بودجه اختصاص دهید. برای مثال تعیین می کنید که به بخش روابط عمومی شرکت چه میزان منابع مالی اختصاص می دهید یا چه میزان از منابع مالی را به بازاریابی مستقیم اختصاص دهید که برای مشتریان و با حضور آنها برگزار می شوند. صرف نظر از نوع و اندازه فعالیت شما، وجود یک بودجه مشخص برای فعالیت های بازاریابی و متعهد شدن به اختصاص این بودجه برای فعالیت های بازاریابی یکی از الزامات اساسی موفقیت در تجارت است.

دوست عزیز.

ماکزیمم تنها سایت موفقیت در ایران هست که مطالب رو به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده. فقط باید از طریق لینک زیر عضوی از ماکزیمم بشی.
بعد از ثبت نام هم یک ایمیل تایید میاد تا اونو تایید کنی و به گروه بزرگ ماکزیمم بپیوندی

می خوام عضوی از ماکزیمم بشم

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

پیشنهادی از سراسر وب