چگونه می توانیم نگرش مشتریان را ارزیابی کنیم؟

چگونه می توانیم نگرش مشتریان را ارزیابی کنیم؟

چگونه می توانیم نگرش مشتریان را ارزیابی کنیم؟

 

انواع راه های ارزیابی داده های نگرشی:

مقیاس رتبه بندی

یک مقیاس رتبه بندی به پاسخ دهنده مجموعه ای از آیتم ها را می دهد و از آنها می خواهد تا آنها را رتبه بندی کند. معیار رتبه می تواند سلیقه، اهمیت، علاقه، اثربخشی و غیره باشد.

رتبه معمولاً یک ساختار ساده ترتیبی است (A بالاتر از B). همین طور می تواند به صورت نسبی باشد (A امتیاز 10 را می‌گیرد در حالیکه B امتیاز 6 را کسب می کند).

مثال:

لطفاً برای چهار فعالیت زیر حرفی بنویسید تا علاقه شما مشخص شود. از A برای فعالیتی که بیشترین علاقه را به آن دارید استفاده کنید. رتبه های بعدی را با B، C و در نهایت برای موردی که کمترین علاقه را به آن دارید حرف D را اختصاص دهید.

- در خانه ماندن و تلویزیون تماشا کردن

- بولینگ رفتن

- بیرون رفتن برای صرف شام یا ناهار

- به پارک رفتن با یک دوست

دوست عزیز.
دسترسی کامل به این درس برای کاربران ویژه در نظر گرفته شده است.

با عضویت طلایی می توانید به فایل های بخش طلایی دسترسی داشته باشید، برای اینکه بتوانید در ماکزیمم عضو ویژه بشوید ابتدا باید در سایت عضو شده و سپس عضویت خود را ارتقا دهید. شما با خرید هر یک از پکیج های عضویت طلایی می توانید به آموزش های بخش عضویت ویژه دسترسی داشته باشید.

ثبت نام به عنوان کاربر ویژه

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

این دوره برای اعضای ویژه در نظر گرفته شده است و دسترسی به ویدئوها و آموزش های این درس فقط برای اعضای ویژه امکان پذیر است.

در صورت ثبت نام به عنوان عضو ویژه علاوه بر دستیابی به این آموزش به آموزش های دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات کامل از طریق لینک زیر اقدام نمایید

ثبت نام می‌کنم

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

آموزش 35دقیقه ای از برایان تریسی را به "رایگان" دانلود کنید

و روش صحیح "هدف گذاری" را یاد بگیرید

اطلاعات خود را با دقت وارد نمایید و از دانلود رایگان فایل های پیشنهادات ویژه لذت ببرید