برای مشتریان تان اوقات لذت بخشی ایجاد کنید

برای مشتریان تان اوقات لذت بخشی ایجاد کنید

برای مشتریان تان اوقات لذت بخشی ایجاد کنید

گاهی اوقات پیش می آید که شما قصد دارید تا با شوخی و بذله گویی با مشتری ارتباط برقرار کنید. نکته مهمی که در به کارگیری شوخ طبعی و بذله گویی در بازاریابی باید رعایت کنید این است که مطمعن شوید در جای مناسب به کار گرفته شود و به نوعی به مشتری مورد نظر شما مربوط باشد.

توجه داشته باشید که نباید شرکت، محصول یا خودتان را بیش از حد عبوس و جدی نشان دهید. بذله گویی و خوش خلقی یکی از موثرترین شیوه ها برای ارتباط با افراد مختلف است.

صرف نظر از بزرگی و عظمت شرکت ها شما باید باور داشته باشید که مدیران آنها هم افرادی مانند دیگران هستند.

برای اینکه بتوانید به یک بازاریاب شاد و بذله گو تبدیل شوید، باید بتوانید اصول و نکاتی را رعایت کنید. به عبارتی بذله گو بودن به معنای رفتارهای احمقانه نیست بلکه باید نکات و اصولی را یاد بگیرید تا تبدیل به یک بازاریاب حرفه ای شوید.

دوست عزیز.
دسترسی کامل به این درس برای کاربران ویژه در نظر گرفته شده است.

با عضویت طلایی می توانید به فایل های بخش طلایی دسترسی داشته باشید، برای اینکه بتوانید در ماکزیمم عضو ویژه بشوید ابتدا باید در سایت عضو شده و سپس عضویت خود را ارتقا دهید. شما با خرید هر یک از پکیج های عضویت طلایی می توانید به آموزش های بخش عضویت ویژه دسترسی داشته باشید.

ثبت نام به عنوان کاربر ویژه

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

این دوره برای اعضای ویژه در نظر گرفته شده است و دسترسی به ویدئوها و آموزش های این درس فقط برای اعضای ویژه امکان پذیر است.

در صورت ثبت نام به عنوان عضو ویژه علاوه بر دستیابی به این آموزش به آموزش های دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات کامل از طریق لینک زیر اقدام نمایید

ثبت نام می‌کنم

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

آموزش 35دقیقه ای از برایان تریسی را به "رایگان" دانلود کنید

و روش صحیح "هدف گذاری" را یاد بگیرید

اطلاعات خود را با دقت وارد نمایید و از دانلود رایگان فایل های پیشنهادات ویژه لذت ببرید