برای مشتریان تان اوقات لذت بخشی ایجاد کنید

برای مشتریان تان اوقات لذت بخشی ایجاد کنید

برای مشتریان تان اوقات لذت بخشی ایجاد کنید

گاهی اوقات پیش می آید که شما قصد دارید تا با شوخی و بذله گویی با مشتری ارتباط برقرار کنید. نکته مهمی که در به کارگیری شوخ طبعی و بذله گویی در بازاریابی باید رعایت کنید این است که مطمعن شوید در جای مناسب به کار گرفته شود و به نوعی به مشتری مورد نظر شما مربوط باشد.

توجه داشته باشید که نباید شرکت، محصول یا خودتان را بیش از حد عبوس و جدی نشان دهید. بذله گویی و خوش خلقی یکی از موثرترین شیوه ها برای ارتباط با افراد مختلف است.

صرف نظر از بزرگی و عظمت شرکت ها شما باید باور داشته باشید که مدیران آنها هم افرادی مانند دیگران هستند.

برای اینکه بتوانید به یک بازاریاب شاد و بذله گو تبدیل شوید، باید بتوانید اصول و نکاتی را رعایت کنید. به عبارتی بذله گو بودن به معنای رفتارهای احمقانه نیست بلکه باید نکات و اصولی را یاد بگیرید تا تبدیل به یک بازاریاب حرفه ای شوید.

دوست عزیز.

ماکزیمم تنها سایت موفقیت در ایران هست که مطالب رو به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده. فقط باید از طریق لینک زیر عضوی از ماکزیمم بشی.
بعد از ثبت نام هم یک ایمیل تایید میاد تا اونو تایید کنی و به گروه بزرگ ماکزیمم بپیوندی

می خوام عضوی از ماکزیمم بشم

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

پیشنهادی از سراسر وب