بازاریابی یک علم است

بازاریابی یک علم است

یکی از مهم ترین معیارهای ارزیابی میزان موفقیت کمپین بازاریابی، تاثیر آن بر میزان فروش است.

هرگز برنامه و کمپین بازاریابی را بدون مشخص کردن معیارهایی برای سنجش میزان کارایی آن، شروع نکنید. اولین سوالی که درباره یک کمپین بازاریابی مطرح است، این است که کمپین چگونه ادامه خواهد یافت. تا زمانی که معیارهای مشخصی در اختیار نداشته باشید، نمی توانید پاسخ مشخصی به این سوال بدهید.

فراموش نکنید تعیین معیارهایی برای ارزیابی و سنجش میزان کارایی کمپین بازاریابی، باید بخشی از فرآیند تدوین آن باشد. زمانی که شما پیام بازاریابی تان را مشخص می کنید، انجام تحقیقات درباره بازار مهم است. زیرا انجام این تحقیقات به شما کمک می کند تا از میزان اعتبار و درستی ایده های تان آگاه باشید و مطمعن باشید که این ایده ها مورد توجه مخاطبان شما قرار خواهند گرفت. بعد از آن باید کمپین بازاریابی و تصاویر را ایجاد کرده اید، بیازمایید تا از تاثیر آن بر مشتریان مطمعن شوید.

دوست عزیز.

ماکزیمم تنها سایت موفقیت در ایران هست که مطالب رو به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده. فقط باید از طریق لینک زیر عضوی از ماکزیمم بشی.
بعد از ثبت نام هم یک ایمیل تایید میاد تا اونو تایید کنی و به گروه بزرگ ماکزیمم بپیوندی

می خوام عضوی از ماکزیمم بشم

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

پیشنهادی از سراسر وب