بازاریابی یک علم است

بازاریابی یک علم است

یکی از مهم ترین معیارهای ارزیابی میزان موفقیت کمپین بازاریابی، تاثیر آن بر میزان فروش است.

هرگز برنامه و کمپین بازاریابی را بدون مشخص کردن معیارهایی برای سنجش میزان کارایی آن، شروع نکنید. اولین سوالی که درباره یک کمپین بازاریابی مطرح است، این است که کمپین چگونه ادامه خواهد یافت. تا زمانی که معیارهای مشخصی در اختیار نداشته باشید، نمی توانید پاسخ مشخصی به این سوال بدهید.

فراموش نکنید تعیین معیارهایی برای ارزیابی و سنجش میزان کارایی کمپین بازاریابی، باید بخشی از فرآیند تدوین آن باشد. زمانی که شما پیام بازاریابی تان را مشخص می کنید، انجام تحقیقات درباره بازار مهم است. زیرا انجام این تحقیقات به شما کمک می کند تا از میزان اعتبار و درستی ایده های تان آگاه باشید و مطمعن باشید که این ایده ها مورد توجه مخاطبان شما قرار خواهند گرفت. بعد از آن باید کمپین بازاریابی و تصاویر را ایجاد کرده اید، بیازمایید تا از تاثیر آن بر مشتریان مطمعن شوید.

دوست عزیز.
دسترسی کامل به این درس برای کاربران ویژه در نظر گرفته شده است.

با عضویت طلایی می توانید به فایل های بخش طلایی دسترسی داشته باشید، برای اینکه بتوانید در ماکزیمم عضو ویژه بشوید ابتدا باید در سایت عضو شده و سپس عضویت خود را ارتقا دهید. شما با خرید هر یک از پکیج های عضویت طلایی می توانید به آموزش های بخش عضویت ویژه دسترسی داشته باشید.

ثبت نام به عنوان کاربر ویژه

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

این دوره برای اعضای ویژه در نظر گرفته شده است و دسترسی به ویدئوها و آموزش های این درس فقط برای اعضای ویژه امکان پذیر است.

در صورت ثبت نام به عنوان عضو ویژه علاوه بر دستیابی به این آموزش به آموزش های دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات کامل از طریق لینک زیر اقدام نمایید

ثبت نام می‌کنم

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

آموزش 35دقیقه ای از برایان تریسی را به "رایگان" دانلود کنید

و روش صحیح "هدف گذاری" را یاد بگیرید

اطلاعات خود را با دقت وارد نمایید و از دانلود رایگان فایل های پیشنهادات ویژه لذت ببرید