بازاریابی یک هنر است

بازاریابی یک هنر است

هنر یک امر احساسی است و بازاریابی هم هنر است. بنابراین برای آنکه موثر و کارآمد باشد، باید احساسی باشد.

زمانی بود که در بازاریابی و به ویژه تبلیغات بیش از آنکه تاثیر تجاری آنها مورد توجه قرار بگیرد، ایده های خلاقانه در آن ها مورد توجه قرار می گرفت. تبلیغات "سوپر باول" در آمریکا احتمالاً یکی از بهترین نمونه های شناخته شده این پدیده بود. بسیاری از این تبلغیات هنر برای هنر بود. آنها ارتباط چندانی با شرکت و یا نام تجاری نداشتند. گاهی برخی از این تبیلغات حتی معنی مشخصی نیز نداشتند اما آنها معمولاً آثار هنری خلاق و درخشانی بودند.

حقیقت آن است که بازاریابی نباید هنر برای هنر باشد. در واقع بازاریابی باید با استفاده از هنر به شما کمک کند که فعالیت تجاری و اقتصادی تان را پیش ببرید و به اهداف تان دست بیابید. بازاریابی همچنتین با استفاده از هنر امکان ارتباط احساسی با مردم را فراهم کند. هنر بصری و تصویری است به شما می گوید این شرکت چه شرکتی است محصولات آن چگونه کار می کنند و نام تجاری آن چیست. گفته می شود ارزش یک تصویر بیش از هزار کلمه است. در بازاریابی گاهی همه آن چیزی که در اخیتار دارید، تصاویر است. باید یاد بگیرید که چگونه از تصاویر برای بیان پیام تان استفاده کنید. فراموش نکنید که باید بتوانید از زبان هم به شکلی هنرمندانه در بازاریابی و تبیلغات استفاده کنید. باید یاد بگیرید که چگونه موضوع مورد نظرتان را به شکلی جدید و متفاوت بیان کنید و میان تصاویر و شرکت و محصول تان ارتباط برقرار کنید

دوست عزیز.

ماکزیمم تنها سایت موفقیت در ایران هست که مطالب رو به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده. فقط باید از طریق لینک زیر عضوی از ماکزیمم بشی.
بعد از ثبت نام هم یک ایمیل تایید میاد تا اونو تایید کنی و به گروه بزرگ ماکزیمم بپیوندی

می خوام عضوی از ماکزیمم بشم

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

پیشنهادی از سراسر وب