پرکننده ها در ارتباطات به چه معناست؟

پرکننده ها در  ارتباطات به چه معناست؟

پرکننده ها در ارتباطات به چه معناست؟

شخص ضعیف برای جلب توجه دیگران خیلی تند صحبت می کند و حرکت های سریعی دارد. شخص قدرتمند حرکات آهسته دارد و آهسته صحبت می کند، آنها نیازی به جلب توجه شما ندارند چون قبلاً اینکار را انجام داده اند- مایکل کین

گوینده های بی تجربه بدون آمادگی قبلی یا عصبی اغلب جمله های خود را با صداهایی مثل:

آ، اوم، آه و... پر می کنند.

این اصوات پرکننده نامیده می شوند. پرکننده ها راهی برای ایجاد وقفه هستند و به سخنران فرصت می دهد که کمی فکر کند. زمانی که به دنبال افکار و کلمات درست می گردیم، سعی می کنیم از این پرکنده ها برای حفظ توجه شنونده استفاده کیم. پرکننده ها می گویند:

دوست عزیز.
دسترسی کامل به این درس برای کاربران ویژه در نظر گرفته شده است.

با عضویت طلایی می توانید به فایل های بخش طلایی دسترسی داشته باشید، برای اینکه بتوانید در ماکزیمم عضو ویژه بشوید ابتدا باید در سایت عضو شده و سپس عضویت خود را ارتقا دهید. شما با خرید هر یک از پکیج های عضویت طلایی می توانید به آموزش های بخش عضویت ویژه دسترسی داشته باشید.

ثبت نام به عنوان کاربر ویژه

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

این دوره برای اعضای ویژه در نظر گرفته شده است و دسترسی به ویدئوها و آموزش های این درس فقط برای اعضای ویژه امکان پذیر است.

در صورت ثبت نام به عنوان عضو ویژه علاوه بر دستیابی به این آموزش به آموزش های دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات کامل از طریق لینک زیر اقدام نمایید

ثبت نام می‌کنم

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

آموزش 35دقیقه ای از برایان تریسی را به "رایگان" دانلود کنید

و روش صحیح "هدف گذاری" را یاد بگیرید

اطلاعات خود را با دقت وارد نمایید و از دانلود رایگان فایل های پیشنهادات ویژه لذت ببرید