پرکننده ها در ارتباطات به چه معناست؟

پرکننده ها در  ارتباطات به چه معناست؟

پرکننده ها در ارتباطات به چه معناست؟

شخص ضعیف برای جلب توجه دیگران خیلی تند صحبت می کند و حرکت های سریعی دارد. شخص قدرتمند حرکات آهسته دارد و آهسته صحبت می کند، آنها نیازی به جلب توجه شما ندارند چون قبلاً اینکار را انجام داده اند- مایکل کین

گوینده های بی تجربه بدون آمادگی قبلی یا عصبی اغلب جمله های خود را با صداهایی مثل:

آ، اوم، آه و... پر می کنند.

این اصوات پرکننده نامیده می شوند. پرکننده ها راهی برای ایجاد وقفه هستند و به سخنران فرصت می دهد که کمی فکر کند. زمانی که به دنبال افکار و کلمات درست می گردیم، سعی می کنیم از این پرکنده ها برای حفظ توجه شنونده استفاده کیم. پرکننده ها می گویند:

دوست عزیز.

ماکزیمم تنها سایت موفقیت در ایران هست که مطالب رو به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده. فقط باید از طریق لینک زیر عضوی از ماکزیمم بشی.
بعد از ثبت نام هم یک ایمیل تایید میاد تا اونو تایید کنی و به گروه بزرگ ماکزیمم بپیوندی

می خوام عضوی از ماکزیمم بشم

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

پیشنهادی از سراسر وب