بهترین و بدترین پایان در پرزنت کردن

بهترین و بدترین پایان در پرزنت کردن

بهترین و بدترین پایان در پرزنت کردن

یکی ازبزرگترین چالش های پیش روی بازاریابان، در"بازاریابی شبکه ای" نحوه پایان دادن به جلسه معرفی کار است. شاید تمایل داشته باشید این موضوع را، یک امرمهم به حساب نیاورید، یا شاید بخواهید درباره این موضوع بیشتر بدانید، اما واقعیت امر این است که، ازنگاه یک بازاریاب و ازنگاه یک مشتری و پراسپکت، نحوه پایان دادن جلسه معرفی تجارت بازاریابی شبکه ای، بسیارمتفاوت می باشد.

دراین مقاله از" تام شرایتر" نقاط ضعف و قوت یک پایان معرفی کارخوب از دیدگاه مشتریان به خوبی بیان شده است. بهترین و بدترین عبارات مورد استفاده درپایان دادن یک جلسه معرفی، ازدیدگاه مشتریان درواقع همان دیدگاهی است که، هر شخصی در "بازاریابی شبکه ای" باید آن را بداند و بر اساس آن بتواند بهترین انتخاب لازم را، درجلسه معرفی به کارگیرد.

در جدیدترین اقدامی که تام شرایترانجام داده است، از مشتریان این سوال را پرسیده است که، از دیدگاه آنها بهترین و بدترین پایان دادن جلسه معرفی کار چیست؟ و به نتایج بسیارجالبی دراین زمینه رسیده، و این تحقیق را به صورت یک مقاله ارائه داده است، که گروه آموزشی "دانشکده نتورک مارکتینگ"  در این قسمت از آموزش، نتایج حاصل از آن تحقیقات را در اختیار شما قرار داده است.

اگرشما نیز از آن دسته بازاریاب هایی هستید که یک پایان جلسه معرفی کارموثری ندارید، اکنون وقت آن رسیده است که این مقاله را بخوانید. اگر شما متدها و روش های " بیگ ال" را برای پایان دادن به جلسات معرفی تجارت خودتان استفاده کنید، بسیاری از آبجکشن ها و سوالات مشتری و پراسپکت برطرف خواهد شد. سوالاتی از قبیل:

  • من زمان زیادی می خواهم فکر کنم.
  • من پولی ندارم.
  • من هیچ کسی را نمی شناسم.
  • من سرم شلوغ است.
  • من از کار فروش خوشم نمی آید و از این قبیل سوالات...

 این جمله از تام شرایتربا عنوان "اگر شما پایانی خوب را رقم نزنید، یک روزی مجبورخواهید بود تمام دارایی خود را بفروشید تا پایانی خوب را رقم بزنید" به خوبی، اهمیت این موضوع را بیان می کند. داستان بازاریابی شبکه ای داستان "بازنده ها" و "برنده ها" است. امیدواریم شما " برنده " باشید.

دوست عزیز.
دسترسی کامل به این درس برای کاربران ویژه در نظر گرفته شده است.

با عضویت طلایی می توانید به فایل های بخش طلایی دسترسی داشته باشید، برای اینکه بتوانید در ماکزیمم عضو ویژه بشوید ابتدا باید در سایت عضو شده و سپس عضویت خود را ارتقا دهید. شما با خرید هر یک از پکیج های عضویت طلایی می توانید به آموزش های بخش عضویت ویژه دسترسی داشته باشید.

ثبت نام به عنوان کاربر ویژه

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

این دوره برای اعضای ویژه در نظر گرفته شده است و دسترسی به ویدئوها و آموزش های این درس فقط برای اعضای ویژه امکان پذیر است.

در صورت ثبت نام به عنوان عضو ویژه علاوه بر دستیابی به این آموزش به آموزش های دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات کامل از طریق لینک زیر اقدام نمایید

ثبت نام می‌کنم

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

آموزش 35دقیقه ای از برایان تریسی را به "رایگان" دانلود کنید

و روش صحیح "هدف گذاری" را یاد بگیرید

اطلاعات خود را با دقت وارد نمایید و از دانلود رایگان فایل های پیشنهادات ویژه لذت ببرید