ویدئوی سیزدهم مطالعه موردی درباره ارزش بلند مدت مشتری(شرکت بازی سازی electronic arts)

ویدئوی سیزدهم مطالعه موردی درباره ارزش بلند مدت مشتری(شرکت بازی سازی electronic arts)

ویدئوی سیزدهم مطالعه موردی درباره ارزش بلند مدت مشتری(شرکت بازی سازی electronic arts)

در ویدئوی 13 می خواهیم به بررسی موردی در مورد یک شرکت بازی سازی بزرگ به نام Electronic Art بپردازیم. این شرکت دارای یک تجارت "مشتری محور" است و در پی این است که با ارزش ترین مشتریان را شناسایی کند و بازی های فعلی و آینده خود را بر مبنای نظر و نیازهای آنها طراحی کند. علاوه بر این، این شرکت در بسیاری از معیارهای مشتری مداری که درباره شان صحبت کردیم، عالی عمل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از عملکرد این شرکت لطفاً ویدئوی زیر را ملاحظه نمائید

دوست عزیز.
دسترسی کامل به این درس برای کاربران ویژه در نظر گرفته شده است.

با عضویت طلایی می توانید به فایل های بخش طلایی دسترسی داشته باشید، برای اینکه بتوانید در ماکزیمم عضو ویژه بشوید ابتدا باید در سایت عضو شده و سپس عضویت خود را ارتقا دهید. شما با خرید هر یک از پکیج های عضویت طلایی می توانید به آموزش های بخش عضویت ویژه دسترسی داشته باشید.

ثبت نام به عنوان کاربر ویژه

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

این دوره برای اعضای ویژه در نظر گرفته شده است و دسترسی به ویدئوها و آموزش های این درس فقط برای اعضای ویژه امکان پذیر است.

در صورت ثبت نام به عنوان عضو ویژه علاوه بر دستیابی به این آموزش به آموزش های دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات کامل از طریق لینک زیر اقدام نمایید

ثبت نام می‌کنم

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

آموزش 35دقیقه ای از برایان تریسی را به "رایگان" دانلود کنید

و روش صحیح "هدف گذاری" را یاد بگیرید

اطلاعات خود را با دقت وارد نمایید و از دانلود رایگان فایل های پیشنهادات ویژه لذت ببرید