ویدئوی نهم: تجربه‌ای که برند در ذهن و نگرش مشتریان دارد

ویدئوی نهم: تجربه‌ای که برند در ذهن و نگرش مشتریان دارد

ویدئوی نهم: تجربه‌ای که برند در ذهن و نگرش مشتریان دارد

در ویدئویی نهم در مورد تجربه ای که برند در ذهن مشتری ایجاد می‌کند، بحث می‌شود.

این ویدئو راجع به اینکه ماهیت واقعی یک برند چیست، صحبت می کند. به دلیل گستردگی ارتباطی که امروزه به دلیل حضور اینترنت اتفاق افتاده مفهوم برند تجربه بسیار مهمی شده است و صرفا داشتن یک تعریف ثابت و واضح برای برند و یک جایگاه برند کافی نیست. بلکه شما نیاز دارید تمام تجربیاتی که در پیرامون برند وجود دارد را تعریف کنید. چه بویی با برند مرتبط است. برند چه احساسی را منتقل می کند و تمام مواردی از تجربه که در زیر بیان شده است و بخشی از ماهیت برند شده اند.

برای درک بیشتر می‌توانید منابعی که از کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ارائه شده است را مطالعه کنید

دوست عزیز.
دسترسی کامل به این درس برای کاربران ویژه در نظر گرفته شده است.

با عضویت طلایی می توانید به فایل های بخش طلایی دسترسی داشته باشید، برای اینکه بتوانید در ماکزیمم عضو ویژه بشوید ابتدا باید در سایت عضو شده و سپس عضویت خود را ارتقا دهید. شما با خرید هر یک از پکیج های عضویت طلایی می توانید به آموزش های بخش عضویت ویژه دسترسی داشته باشید.

ثبت نام به عنوان کاربر ویژه

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

این دوره برای اعضای ویژه در نظر گرفته شده است و دسترسی به ویدئوها و آموزش های این درس فقط برای اعضای ویژه امکان پذیر است.

در صورت ثبت نام به عنوان عضو ویژه علاوه بر دستیابی به این آموزش به آموزش های دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات کامل از طریق لینک زیر اقدام نمایید

ثبت نام می‌کنم

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

آموزش 35دقیقه ای از برایان تریسی را به "رایگان" دانلود کنید

و روش صحیح "هدف گذاری" را یاد بگیرید

اطلاعات خود را با دقت وارد نمایید و از دانلود رایگان فایل های پیشنهادات ویژه لذت ببرید