ویدئوی اول: حرکت از محصول محوری به سمت مشتری مداری

ویدئوی اول: حرکت از محصول محوری به سمت مشتری مداری

ویدئوی اول: حرکت از محصول محوری به سمت مشتری مداری

مدیران امروزی به درستی اهمیت تمرکز بر مشتریان را جهت رشد سازمان و رقابت را درک کرده‌اند. در هر حال "مشتری محوری" و تلاش در جلب رضایت مشتریان اکنون یک باور فراگیر شده است و سازمان های بسیاری در عرصه عمل از این رویکرد سود می‌جویند. این بخش شامل یک ویدئوی آموزشی 15 دقیقه ای است که به معرفی کلی مبحث "مشتری مداری" و معرفی رویکرد "محصول محوری" و ویژگی های آن می پردازد. برای اینکه با این رویکرد که یکی از قدیمی‌ترین رویکردهای موجود در مباحث بازاریابی می باشد، آشنا شوید از شما دعوت می شود تا به تماشای ویدئوی زیر بپردازید.

همچنین قبل از تماشای ویدئو می توانید مطالب زیر را مطالعه نمایید تا با با یک ذهن آماده بتوانید این ویدئو را کاملاً یاد بگیرید.

دوست عزیز.
دسترسی کامل به این درس برای کاربران ویژه در نظر گرفته شده است.

با عضویت طلایی می توانید به فایل های بخش طلایی دسترسی داشته باشید، برای اینکه بتوانید در ماکزیمم عضو ویژه بشوید ابتدا باید در سایت عضو شده و سپس عضویت خود را ارتقا دهید. شما با خرید هر یک از پکیج های عضویت طلایی می توانید به آموزش های بخش عضویت ویژه دسترسی داشته باشید.

ثبت نام به عنوان کاربر ویژه

 

دروس و ترتیب آموزش دوره

این دوره برای اعضای ویژه در نظر گرفته شده است و دسترسی به ویدئوها و آموزش های این درس فقط برای اعضای ویژه امکان پذیر است.

در صورت ثبت نام به عنوان عضو ویژه علاوه بر دستیابی به این آموزش به آموزش های دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات کامل از طریق لینک زیر اقدام نمایید

ثبت نام می‌کنم

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

دوازده مرحله هدف گذاری به روش برایان تریسی

آموزش 35دقیقه ای از برایان تریسی را به "رایگان" دانلود کنید

و روش صحیح "هدف گذاری" را یاد بگیرید

اطلاعات خود را با دقت وارد نمایید و از دانلود رایگان فایل های پیشنهادات ویژه لذت ببرید